fbpx
INGYENES ÁRAJÁNLAT
Beszéljünk!
Hívj, vagy írj bátran! Mindenben segítünk.
Telefon

+36 30 6300 700

Email

info@ablakbazis.hu

Itt is megtalálsz:
Itt is megtalálsz:

Általános szerződési feltételek

ablakbazis.hu webáruház
Általános szerződési feltételek (ÁSZF)

 

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A webshop működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatban felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségekeinken rendelkezésre állunk.

Jelen ÁSZF hatálya a Szolgáltató weblapján (https://ablakbazis.hu) és aldomainjei igénybevételével létrejött jogviszonyokra terjed ki. Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető a következő weboldalról: https://ablakbazis.hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek/

  1. Szolgáltató adatai:

A szolgáltató neve: Tinyházak Kft. (továbbiakban: Szolgáltató)

A Szolgáltató székhelyének címe: 9022 Győr, Móricz Zsigmond rakpart 1. B. ép. fszt. 13.

A Szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@ablakbazis.hu

Cégjegyzékszáma: 08-09-033740

Adószáma: 27481262-2-08

Nyilvántartást vezető hatóság neve: Győri Törvényszék Cégbírósága

Telefonszáma: +36-30/6300-700

Üzleti tevékenység végzésének postai címe: 9022 Győr Móricz Zsigmond rakpart 1. B épület fszt. 13.

A szerződés nyelve: magyar

A tárhely-szolgáltató neve, címe, e-mail címe: Dotroll Kft. 1148 Budapest, Fogarasi út 3-5., support@dotroll.com

  1. Alapvető rendelkezések

A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet (továbbiakban: Kormányrendelet) vonatkozó rendelkezéseire.

A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el.

A jelen ÁSZF 2021.10.19. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani az ÁSZF-et. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a weboldalakon közzéteszi. Felhasználók a weboldalak használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett webáruház weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a webáruház, az ÁSZF-ben foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a webáruház tartalmának megtekintésére, a szolgáltatások igénybevételére.

Szolgáltató fenntart magának minden jogot a webáruház weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a webáruházban megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

  1. Megvásárolható termékek és vételáruk

A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendő bruttó árak, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

A webáruházban és a visszaigazoló e-mailben a Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről illusztrációt jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített illusztráción az üveg színezete és csillogása eltérhet a valóságostól, ezzel kapcsolatban a vállalkozás a hibás teljesítésért való felelősségét kizárja. A vásárlónak lehetősége van a termékeket a cég telephelyén megtekinteni, amelyre vonatkozóan a vásárló telefonon tud időpontot egyeztetni.

Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról.

  1. Hogyan vásároljon?

A megrendelés módja és a vásárlás kitételei az internetes megrendelés esetén!

Az oldalunkon található termékek között a szűrők segítségével keresgélhet.

A „Termékek” gomb megnyomása után láthatja az összes termékünket oldalakra bontva.

A bal oldali sávban (illetve mobil eszközökön az „OLDALSÁV” vagy „Szűrők” megnyomásával) találja a szűrőket, ahol
termékkategóriára és méretre is tudja szűkíteni a keresést.

A termékekre kattintva elolvashatja az adott áru leírását, illetve ki tudja választani az adott termék lehetséges és
kívánsága szerinti megfelelő variációját. (nyitásirány stb…)

A kész termékeinknél segítséget adunk a felméréshez és a felszereléshez.

Lehetősége van a név szerinti keresésre is. Itt ugyan úgy meg tudja tekinteni a termék részletes leírását.

!!!!!!!!FIGYELEM!!!!!!

EGYEDI MÉRET KÉRÉSE ESETÉN TERMÉKEINK EGYEDI, SZEMÉLYRE SZABOTT TERMÉKNEK MINŐSÜLNEK, ANNAK VISSZAVÉTELÉT NEM
VÁLLALJUK, ELÁLLÁSI JOG A VÁSÁRLÓT NEM ILLETI MEG.

  1. Vásárlás menete

A kiválasztott terméket vagy termékeket tegye a kosárba, úgy, hogy a megrendelni kívánt termék alatt lévő
kezelőfelületen szükség esetén kiválasztja az Önnek megfeleő variációt és / vagy darabszámot, majd kattintson a „KOSÁRBA
TESZEM” nevű gombra.

Ha végzett a vásárlással kattintson az oldal tetején található „KOSÁR” ikonra. Ezt követően láthatja a megrendelt
termék(ek) nevét, adatait, egységnyi termékhez tartozó bruttó árat, a megrendelt mennyiséget és az ehhez kalkulált végső és
fizetendő bruttó (ÁFA összeggel növelt) termék vételárat termékenként és összesítve.

Itt lehetősége van bármely terméket kitörölni a kosárból, módosíthatja
megrendelését.

A „X” ikonra kattintva törölheti a kosár egyes tételeit.

Ha az egyes termék(ek) mennyiségén szeretne módosítani úgy kattintson a „KOSÁR” gombra, ha minden rendben van, kattintson a „PÉNZTÁR” feliratra.

Ezután eldöntheti, hogy regisztrál a rendszerünkbe vagy regisztráció nélkül vásárol, kattintson a választás szerinti
gombra, majd értelemszerűen adja meg a kapcsolattartáshoz, a számlázáshoz és a szállításhoz szükséges adatokat.

Az adatok megadását követően ki kell választania a fizetési illetve szállítási módot. Ha bármilyen kérdése vagy kérése lenne, azt
jelezheti nekünk a „Rendelés jegyzetek” rovatban. A megrendelését az Általános szerződési feltételek és a „MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE” gombbal küldheti el
nekünk. A megrendelést követően kapni fog egy visszaigazoló e-mailt, amely tartalmazza a vásárlás
adatait, a megrendelt termék műszaki adatait, konkrét jellemzőit, árát, továbbá arról való tájékoztatást,
hogy a vásárló köteles a megrendelt termék, szolgáltatás vonatkozásában a visszaigazoló e-mailben
szereplő ellenérték 30 %-át a Tinyházak Kft részére megfizetni a teljesítés megkezdése érdekében.
A megrendelt termék fennmaradó ellenértékét a megrendelő kiszállításkor készpénzben vagy
utalással köteles kiegyenlíteni. A termék teljes ellenértékének Tinyházak Kft részére történő
kifizetéséig a Tinyházak Kft a beépítés iránt nem intézkedik, illetve a termékre vonatkozó
tulajdonjogát fenntartja. Amennyiben a visszaigazoló e-mail a vásárló  megrendelésének elküldésétől
számított legkésőbb 48 órán belül a vásárlóhoz nem érkezik meg, a vásárló mentesül az ajánlati
kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól.

Tényleges megrendelésről akkor beszélhetünk, ha visszaigazolunk önnek e-mailben. A szerződés
teljesítését a Tinyházak Kft. megkezdi, amint a vásárló az ellenérték 30 %-át megfizeti. A rendszer
automatikusan is küld egy visszaigazolást, amely nem egyenértékű ezzel. A visszaigazoló e-mailben
szerepel a várható szállítási határidő is. Ha hibát talál, azonnal jelezzen nekünk az
info@ablakbazis.hu -n vagy a +36-30/6300 700-as telefonszámon. A megrendelések feldolgozása
munkanapokon történik 08:00 – 16:00 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon
kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az
azt követő napon kerül feldolgozásra.

  1. Elérhetőségek

Az „KAPCSOLAT” menüpontban megtalálja a pontos címünk, e-mail címünk, telefon számunk és a fizetéshez szükséges
adatokat. Ezen az elérhetőségeken jelezheti egyéni kifogásait és kérhet információt a kívánt termékekről valamint a
rendelésről. A két fél között létrejött elektronikus szerződés nem tekinthető egyen értékűnek az írásban foglalt
szerződéssel, ezért a későbbiekben papír alapon nem hozzáférhető. Az elektronikus szerződésben és a későbbi
kapcsolattartásban a magyar a használt nyelv. Felhívjuk figyelmét, hogy az esetleges elírásokért, téves adatokért
felelősséget nem vállalunk. A termékek leírásai csak tájékoztató jellegűek, nem mindig tartalmaznak minden információt.

  1. Szállítás

A termékeket saját gépjárművekkel szállítjuk megrendelőinknek,
hogy 100% biztonságban, sértetlenül érkezhessen meg hozzájuk.

A szállítás minden esetben előre egyeztetett időpontban történik.

Szállítási határidő: 1-4 hét

  1. Szállítási díjak:

A csomagolási költségeket nem számoljuk fel, a szállítási költség azonban Önt terheli.

Lehetőséget biztosítunk a csomag értékének előre történő kiegyenlítésére is.

Házhoz szállítási árak:

Szállítási díj: 19050 Ft

Ha az utalásos megoldást választja, akkor az utalás megérkezésétől számít a 1-4 hét, amin belül megkapja a csomagját.

Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges
sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos,
jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el!

  1. Garancia

Termékeinkre 1 év garanciát (jótállást) vállalunk. A jótállási igény jótállási jeggyel vagy a termékhez tartozó
számlával igazolható.

Ha Ön megrendelt cégünktől egy terméket vagy termékeket, és mégsem szeretné, hogy eljuttassuk Önhöz, kérjük, e-mailben
vagy telefonon, értesítsen bennünket, és mi a megrendelését töröljük.

Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő
előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató a 3. sz. mellékletben áll az
előfizetők, megrendelők rendelkezésére.

  1. A fogyasztót megillető elállás joga!

FOGYASZTÓ FOGALMA: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy

A Weboldalon keresztül történő termékvásárlás esetén a fogyasztót a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések
részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján és az Elállási/Felmondási Tájékoztatónkban (az 1.
sz. mellékletben) foglaltak szerint megilleti az elállás joga. A megrendelő ezt a jogát a 2. sz. mellékletben található
nyilatkozat-minta felhasználásával, vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja.

A fogyasztó a fentiek szerinti elállási vagy felmondási jogát
a) termék adásvételére irányuló szerződés esetén

  1. aa) a terméknek,
  2. ab) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik,az utoljára
    szolgáltatott terméknek,
  3. ac) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
    ad) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak,

a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától;

  1. b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától

számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.

Az a) pontban foglaltak nem érintik a fogyasztó azon jogát, hogy a fent meghatározott elállási jogát a szerződés
megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja.

Ha a szerződés megkötésére a fogyasztó tett ajánlatot, a fogyasztót a szerződés megkötése előtt megilleti az ajánlat
visszavonásának joga, ami a szerződés megkötésére kiterjedő ajánlati kötöttséget megszünteti.

Ha a fogyasztó jogszerűen, a Kormányrendelet 22. §-ának, megfelelően, a fentiek szerint eláll az üzlethelyiségen kívül
kötött vagy a távollevők között kötött szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás
közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a Szolgáltatónak vagy az általa a termék átvételére
meghatalmazott személynek átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a
határidő lejárta előtt elküldi.

A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli és csak a termék jellegének, tulajdonságainak
megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

A fentiek szerinti jogszerű elállás esetén Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való
tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett
teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is. Termék adásvételére irányuló
szerződés esetén a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja az előzőekben meghatározott összeget, amíg a megrendelő a
terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi
időpontot kell figyelembe venni. A Szolgáltató a megrendelőnek visszajáró összeget az általa igénybe vett fizetési
móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján a vállalkozás a visszatérítésre más
fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti.

Ha a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a
vállalkozás nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket.

A Szolgáltatót nem terheli felelősség a megrendelő által megadott adatok pontatlanságából vagy helytelenségéből eredő
teljesítési hibákért.

!!!!!!!!FIGYELEM!!!!!!!!!

EGYEDI MÉRETRE GYÁRTÁS KÉRÉSE ESETÉN TERMÉKEINK EGYEDI, SZEMÉLYRE SZABOTT TERMÉKNEK MINŐSÜLNEK, AMELY ESETBEN A
KORMÁNYRENDELET 29.§ (1) BEKEZDÉS C) PONTJA ALAPJÁN ELÁLLÁSI JOG NEM ILLETI MEG A VÁSÁRLÓT.

Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti
tevékenysége körében jár e.

  1. A jótállási/ szavatossági igény esetén történő eljárás

Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben a felek megállapodása a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés
keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014.
(IV. 29.) NGM rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el.

A fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával).

A vállalkozás a fogyasztó nála bejelentett szavatossági igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni. A jegyzőkönyv mintáját
a 4. számú melléklet tartalmazza.

A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani.

Ha a vállalkozás a fogyasztó szavatossági igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni,
álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről
is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.

A vállalkozás a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság
kérésére bemutatni.

A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

  1. Panaszkezelés rendje

Webáruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett
teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével
kapcsolatban, úgy panaszát a fenti e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.

Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem
ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s
annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a
panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.

Az írásbeli panaszt az webáruházunk 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja.
A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

Panasszal fordulhat a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz is:

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság

Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.

Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.

GPS koordináták: X 19,071 Y 47,496

Központi telefonszám: +36 1 459 4800

Faxszám: +36 1 210 4677

E-mail: nfh@nfh.hu

A panasz elutasítása esetén a fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető
testület eljárását is kezdeményezheti. Elérhetőségei: Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület címe: 9021 Győr, Szent
István út 10/a.,Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217, Fax száma: (96) 520-218, E -mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu

  1. Adatvédelem

A Weboldal üzemeltetésével összefüggésben, a személyes adatokkal kapcsolatos adatkezelést a vállalkozás a vonatkozó, az
információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény betartásával végzi.

A weboldal adatkezelési tájékoztatója elérhető a következő oldalon:

Adatvédelmi irányelvek

Tinyházak Kft